System CRM

Customer relationship management (CRM) to narzędzie do podejmowania działań, w których najważniejszą wartością jest zadowolenie klienta. W polskim znaczeniu system CRM oznacza zarządzanie relacjami z klientami, a więc budowanie, utrzymywanie i poprawianie tych relacji.

Celem CRM jest zaspokojenie potrzeb klienta, poprzez proces doskonalenia firmy, głównie w obszarach sprzedaży i marketingu. System CRM to narzędzie przeznaczone do koordynacji pracy, a także baza wiedzy dla wszystkich pracowników. Z kolei kierownik jednostki otrzymuje z systemu raporty, które są bardzo ważne w mierzenia skuteczności podejmowanych działań sprzedażowych.
System CRM coraz częściej spotykany jest w usługach księgowości online. Spowodowane jest to sporym zainteresowaniem przedsiębiorców, ale także tym, że system jest bardzo mobilny, ponieważ korzystać z niego można na smartfonie, tablecie, czy komputerze. Jedynym warunkiem jest dostęp do internetu lub posiadanie aplikacji CRM.
CRM stanowi bezpieczną bazę danych przedsiębiorstwa, która jest przejrzysta i wszechstronna. Gromadzi dane kontrahentów oraz historię kontaktów z klientami.
Jeżeli ważna jest dla Ciebie:

  1. Komunikacja-łatwy przepływ informacji w firmie oraz kontakt z klientami
  2. Operacyjność– automatyzacja wielu działań i procesów zachodzących w firmie
  3. Analityka-automatyczna analiza danych o podejmowanych przeze firmę działaniach

to warto, abyś zdecydował się na system CRM .

System CRM
Przewiń do góry