Do czego zobowiązany jest przedsiębiorca po nawiązaniu współpracy z biurem rachunkowym?

Przedsiębiorca decydując się na współpracę z biurem rachunkowym musi pamiętać o tym, że zobowiązany jest do dostosowania się do zasad usprawniających współpracę oraz zapewniających bezpieczeństwo podmiotu. Na początku należy ustalić warunki współpracy, które pozwalają wypełniać pracę specjalistom biura rachunkowego.

Do czego zobowiązany jest przedsiębiorca po nawiązaniu współpracy z biurem rachunkowym?
1. Dostarczanie rzetelnych dokumentów księgowych.
2. Dostarczanie dokumentów księgowych przedstawiających rzeczywiste dane oraz zgodne z prawdą.
3. Trzymanie się ważnych terminów.
4. Zapewnienie dobrej komunikacji oraz stałego przepływu informacji.
5. Informowanie o wszelkich nieobecnościach utrudniających kontakt w nagłych sytuacjach.

Powyższe zasady pozwalają bezpiecznie prowadzić księgowość z zachowaniem odpowiednich terminów składania dokumentów oraz wniosków. Przedsiębiorca musi mieć na uwadze, że jego rola jest bardzo istotna w zakresie obsługi księgowej firmy.

Do czego zobowiązany jest przedsiębiorca po nawiązaniu współpracy z biurem rachunkowym?
Przewiń do góry